A vásárlások érvényesítésével megterheljük a rendelés összegét.
Foglalásban
Összesen kedvezmény nélkül
Ft
Kedvezmény
- Ft
Code
- Ft
Fizetendő összeg (ÁFA-val)
Ft
vagy
Kérdéseinek legjobb megválaszolásához kérjük, kattintson az igényeinek megfelelő képre.
Irodáink hétfőtől péntekig 9:30-tól 16:30-ig tartanak nyitva. Minden üzenetére 24/48 munkaórán belül válaszolunk (kivéve hétvégéket és ünnepnapokat). Köszönöm a megértésed.
A számlázási cím a megrendelő személy kilétét és elérhetőségét tartalmazza. A szállítási cím a megrendelt személy kilétét és elérhetőségét tartalmazza. A szállítási cím tehát eltérhet a számlázási címtől. Valóban, ha a megrendelését a számlázási címtől eltérő címre (munkahely, csomagátadó pont, második otthon stb.) szeretné kézbesíteni, választhat egy másik szállítási címet. ● A szállításhoz kért információk megkönnyítik a megrendelés átvételét. A megadandó információk hasznossága: - Teljes cím - Vezeték- és keresztnév - Mobiltelefonszám (csak a szállítási címre, hogy értesítsük Önt a kézbesítés állapotáról, kommunikáljunk a kézbesítővel stb.) ● A számlázáshoz kért információk lehetővé teszik számunkra, hogy az Ön igényeinek megfelelő számlát állítsunk ki. Hasznos információk: - Teljes cím - Vezeték- és keresztnév Szükség esetén több számlázási és szállítási címet is létrehozhat.
Azon rendelések esetében, ahol minden termék „Raktáron” jelölésű, igyekszünk 24 órán belül elkészíteni a rendelését. A szállítási időket minden termékoldalunkon feltüntetjük. Ehhez keresse meg a kívánt modellt, majd a termékoldalára jut: A szállítási idő közvetlenül a termékoldalon, a kosárba gomb mellett jelenik meg. A „Kosárba” helyezést tartalmazó rendelések esetében az előkészítés és a kiszállítás akkor történik meg, amikor a termék ténylegesen újra raktáron van. Hosszabb szállítási időt kínálunk, hogy a teljes rendelést egyszerre kaphassa meg. Javasoljuk, hogy két külön rendelést adjon le, ha a raktáron lévő termékeket gyorsabban szeretné megkapni, és egy második rendelést adjon le olyan termékekre, amelyeket már nem rendeltünk meg. A szállítási díjaink ingyenesek, így ez nem befolyásolja a végső árat.
Jelenleg körülbelül tíz különböző országba szállítunk Európa-szerte: Franciaországba, Németországba, Spanyolországba, Olaszországba, Belgiumba, Hollandiába és Lengyelországba. A szigetek esetében: Franciaország szárazföldi szigeteire (pl. Korzikára) is szállítunk. Franciaország tengerentúli területeire azonban jelenleg nem szállítunk. Kérjük, vegye figyelembe: Fontos, hogy abban az országban hozzon létre fiókot, ahová a megrendelését kézbesíteni szeretné. Például, ha Franciaországban él, és szeretné, hogy megrendelését Franciaországba kézbesítsék, akkor feltétlenül hozzon létre egy fiókot a casanoov.fr weboldalon. Ellenkező esetben a Franciaországba történő szállítás nem lehetséges / Ellenkező esetben nem tudja kézbesíteni megrendelését ebbe az országba.
Fiókodat a jobb felső sarokban található karakter ikonra kattintva hozhatod létre. Ezután egy bejelentkezési és/vagy regisztrációs oldalra jutsz; egyszerűen kattints a „Regisztráció” gombra. Most egyszerűen töltsd ki a fióklétrehozási űrlapot a személyes adataiddal (titulus, vezetéknév és keresztnév), valamint az e-mail címeddel. Ezután válaszd ki a bizalmas jelszavadat. Már csak a fiókod érvényesítése van hátra a „Fiók létrehozása” gombra kattintva.
Először is be kell jelentkeznie a fiókjába, amely a kezdőlap jobb felső sarkában található: Ezután jelentkezzen be e-mail címével és jelszavával. Amikor erre az oldalra érkezik, kattintson a „Személyes adataim” fülre: A „Személyes adataim” részben módosíthatja az összes megadott mezőt. Szeretne olyan módosításokat végezni, amelyek így nem érhetők el? Az alábbi „Megtalálta a kérdésére a választ?” kérdésre válaszoljon nemmel. A kapcsolatfelvételi űrlap segítségével kérhet tőlünk konkrét módosításokat az Ön igényei szerint.
Először is el kell érned a bejelentkezési oldalt, amely az oldal tetején található a karakter ikonnal. A következő oldalra jutsz, kattints az "Elfelejtett jelszó" gombra: Ezután egyszerűen add meg az e-mail címedet, és röviddel ezután küldünk neked egy e-mailt, amelyben megváltoztathatod a jelszavadat (az e-mail a SPAM mappába kerülhet, ellenőrizd a SPAM mappádat). Most már bejelentkezhetsz fiókodba az új bejelentkezési adataiddal.
A kapcsolódási problémáknak több oka is lehet: ● Bejelentkezési hiba: Lehet, hogy rossz Casanoov oldalra próbál bejelentkezni. Például, ha a casanoov.fr oldalon hozott létre fiókot, akkor csak a casanoov.fr oldalra tud bejelentkezni. Ezért nem tud rendelést leadni a többi oldalunkon: casanoov.de / casanoov.es / stb. Ezért győződjön meg róla, hogy a megfelelő Casanoov oldalra jelentkezett be, amelyen korábban regisztrált. Megjegyzés: Fontos, hogy abban az országban hozza létre fiókját, ahová a megrendelését kézbesíteni szeretné. Például, ha Franciaországban él, és szeretné, hogy a megrendelését Franciaországba kézbesítsék, fontos, hogy hozzon létre egy fiókot a casanoov.fr weboldalon. Ellenkező esetben nem tudja majd a megrendelését abba az országba kézbesíteni. ● Jelszóhiba: Előfordulhat, hogy jelszóhiba miatt nem tud bejelentkezni. Ebben az esetben, ha már nem emlékszik a jelszavára, vagy elvesztette, kérjük, látogasson el az „Információra van szükségem a fiókom működéséről” részhez, ahol megtalálja a jelszó megváltoztatásának menetét.
A Casanoov személyesen elkötelezett az Ön összes személyes adatának védelme iránt. Ezeket az adatokat kizárólag a termékek biztonságos kiszállítására használjuk fel. Az 1978. január 6-i francia adatvédelmi törvénynek megfelelően Önnek bármikor joga van hozzáférni, helyesbíteni vagy kifogást emelni személyes adatai ellen. ● Közvetlenül a weboldalon a „Fiókom” részben, majd a „Személyes adataim” részben gyakorolhatja. ● Írjon levélben ügyfélszolgálatunknak, és mi az Ön kéréseinek megfelelően megteszünk minden szükséges intézkedést.
A számla megkereséséhez először be kell jelentkeznie Casanoov-fiókjába a Casanoov-adataival. Ehhez először el kell érnie a bejelentkezési oldalt, amely az oldal tetején található a személy ikonnal. Ezután adja meg Casanoov-adatait (bejelentkezési név és jelszó). Miután bejelentkezett fiókjába, kattintson a személy ikonra (a fiókja) a jobb felső sarokban. Ezután a fiókoldalára kerül. Ezután kattintson a „Rendeléseim” elemre. Megjelenik az összes, a Casanoovnál leadott rendelése. Kattintson a „Részletek megtekintése” elemre annál a rendelésnél, amelyhez számlát szeretne. A „Rendeléseim” részben kattintson a „A számlát kérő rendelés részleteinek megtekintése” elemre. Erre az oldalra érkezik, mindössze annyit kell tennie, hogy letölti a számláját.
Keresd meg és válaszd ki a Casanoov által kínált terméket a termékkategóriák között vagy közvetlenül a keresősávon keresztül. Ezután a termékoldalra jutsz: Add hozzá a kívánt terméket/termékeket a "Kosárba" gombra kattintva. A kosarad megjelenik a jobb oldalon; most leadhatod a rendelésed (vagy folytathatod a vásárlást, ha más termékek is érdekelnek). A rendelés leadásához felhasználói fiók létrehozása szükséges (szükség esetén lásd a "Hogyan hozhatok létre fiókot?" kérdést), hogy tudjuk a szállítási címet, a számlázási címet és a hasznos elérhetőségeket, hogy a kézbesítő ütemezhesse és biztosíthassa a jó körülmények közötti kiszállítást. * Csak annyit kell tenned, hogy megadod a kívánt fizetési módot a rendelés regisztrálásához, és mi minden mást elintézünk! Kapsz egy automatikus e-mailt, amely visszaigazolja, hogy a rendelésed regisztrálva lett. Ezt követően a következő napokban elkészítjük és kiszállítjuk a rendelést. A rendelésed állapotát az ügyfélszolgálati felületeden, a "Rendeléseim" alatt követheted nyomon. Miután átirányítottuk a „Rendeléseim” részhez, kattintson a kérdéses rendelés „Részletek megtekintése” elemére: A rendelés nyomon követéséhez végül a „Csomag nyomon követése” gombra kattintva férhet hozzá: Megjegyzés: Lehetséges, hogy a fizetési móddal probléma van, ami miatt nem tudjuk érvényesíteni a rendelést. Javasoljuk, hogy tekintse át a GYIK részben található információkat a „Fizetés > Fizetés nincs érvényesítve” címen, hogy megértse a probléma okát. Ebben az esetben e-mailben értesítjük a rendelés kifizetésének elutasításáról.
Tudatosan döntöttünk úgy, hogy nem kínálunk emelt díjas telefonszámot, ahol esetleg nem kaphat választ minden kérdésére. Arra törekszünk, hogy: Az összes szükséges információt online közzétegyük (érthető használati utasítások és robbantott ábrák, műszaki adatok, besorolások stb.). Minden írásbeli megkeresésére 24 munkanapon belül válaszoljunk: az írásbeli válaszok általában részletesebbek és pontosabbak, mint egy telefonos beszélgetés. Visszahívjuk ügyfeleinket, ha ez segít nekünk jobban kielégíteni igényeiket. Ehhez kérjük, küldjön nekünk egy kérést az űrlapon keresztül, és válaszoljon nemmel az alábbi kérdésre: "Megtalálta a választ a kérdésére?".
Termékeinket kizárólag online értékesítjük. Sajnos nincs bemutatótermünk, ahol megtekinthetné termékeink vizuális megjelenését, sem üzletünk, ahol a helyszínen megvásárolhatná azokat. Törekszünk arra, hogy minden szükséges technikai információt biztosítsunk weboldalunkon, akár a GYIK-ben, akár a termékleírásainkon. Például, ha további információra van szüksége a következőkről: Egy termékről, kérjük, tekintse meg az „Információra van szükségem egy termékről” fület. Szállítással kapcsolatban kérjük, tekintse meg az „Információra van szükségem a szállításról” fület. Fizetéssel kapcsolatban kérjük, tekintse meg a „Fizetési információkra van szükségem” fület. Hogy képet kapjon termékeink végeredményéről és minőségéről valós helyzetekben, ügyfeleinknek lehetőséget kínálunk munkáik bemutatására. Ha szeretné, ezeket a projekteket közvetlenül megtekintheti weboldalunkon. Ehhez keresse meg a kívánt modellt; ezután a termékoldalára kerül: Ezután kattintson az „Ügyfélfotók” fülre. Ezután az ügyfeleink által közzétett összes fotóhoz jut, amelyeken bemutatják a telepítéseiket.
Szeretne több információt kapni a Casanoovról? Kérjük, olvassa el az alábbi linkeken található információkat: Jogi nyilatkozatok Kötelezettségvállalásaink Kik vagyunk Szeretne telefonon kapcsolatba lépni velünk? Tudatosan döntöttünk úgy, hogy nem kínálunk emelt díjas telefonszámot, ahol esetleg nem kaphat választ minden kérdésére. Arra törekszünk, hogy: Minden szükséges információt online közzétegyünk (érthető használati utasítások és robbantott ábrák, műszaki adatok, besorolások stb.) Minden írásbeli megkeresésére 24 munkanapon belül válaszoljunk: az írásbeli válaszok általában részletesebbek és pontosabbak, mint egy telefonos beszélgetés. Visszahívjuk ügyfeleinket, ha ez segít nekünk jobban kielégíteni igényeiket. Ehhez kérjük, küldjön nekünk egy kérést az űrlapon keresztül, és válaszoljon nemmel az alábbi kérdésre: "Megtalálta a választ a kérdésére?" Szeretné tudni, hogy léteznek-e Casanoov üzletek? Termékeinket kizárólag online értékesítjük. Sajnos nincs bemutatótermünk, ahol megtekinthetné termékeink megjelenését, sem üzletünk, ahol helyben vásárolhatna. Arra törekszünk, hogy weboldalunkon, akár a GYIK-ben, akár a termékismertetőinken minden szükséges technikai információt biztosítsunk a választáshoz. Például, ha további információra van szüksége a következőkről: Egy termékről, kérjük, tekintse meg az „Információra van szükségem egy termékről” fület. Szállításról, kérjük, tekintse meg az „Információra van szükségem a szállítással kapcsolatban” fület. Fizetésről, kérjük, tekintse meg a „Fizetési információkra van szükségem” fület. Hogy képet kapjon a végeredményről és termékeink minőségéről valós helyzetekben, ügyfeleinknek lehetőséget kínálunk munkáik bemutatására. Ezeket a projekteket közvetlenül is megtekintheti weboldalunkon, ha szeretné. Ehhez keresse meg a kívánt modellt; ezután a termékoldalára kerül: Ezután kattintson az „Ügyfélfotók” fülre. Ezután az ügyfeleink által közzétett összes fotóhoz jut, amelyek bemutatják a telepítéseiket.
A PayPal használata ingyenes. Egyszerűen hozzon létre egy PayPal-fiókot, vagy használjon egy meglévőt. Ezután egy PayPal által kezelt párbeszédpanelre lesz átirányítva a fizetés véglegesítéséhez. A fizetés befejezése után a tranzakciót követően e-mailben küldünk Önnek egy nyugtát. A PayPal használatával nem kell megadnia bankszámlaadatait a weboldalunkon történő fizetéskor: pénzügyi adatait nem osztjuk meg az eladóval. A PayPal titkosítja és biztonságossá teszi az adatait, és közvetítőként működik a tranzakciók teljesen biztonságos lebonyolítása érdekében. A PayPal saját belátása szerint négy részből álló fizetési rendszert kínál. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a PayPallal, hogy megtudja, jogosult-e erre a lehetőségre.
A Casanoov elismert partnerekkel vette körül magát a fizetési módok világában. Ezek a különböző fizetési módok természetesen mind biztonságosak. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy széles fizetési módokat kínáljunk! Fizetési módok országonként Franciaország: A casanoov.fr oldalon a következő módokkal vásárolhat: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB 3 részletben (Franfinance), CB 4 részletben (Franfinance), Azonnali átutalás (Fintecture) Belgium: A casanoov.be oldalon a következő módokkal vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Írország: A casanoov.ie oldalon a következő módokkal vásárolhat: Visa, Mastercard és PayPal. Luxemburg: A casanoov.lu oldalon a következő módokkal vásárolhat: Visa, Mastercard és PayPal. Németország: A casanoov.de oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard és PayPal. Ausztria: A casanoov.at oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard és PayPal. Spanyolország: A casanoov.es oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard és PayPal. Portugália: A casanoov.pt oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, PayPal Olaszország: A casanoov.it oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, PayPal Hollandia: A casanoov.nl oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Lengyelország: A casanoov.pl oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Dánia: A casanoov.dk oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, PayPal Finnország: A casanoov.fi oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, Paypal Svédország: A casanoov.se oldalon a következő fizetési módokkal lehet vásárolni: Visa, Mastercard, Paypal A fizetési módokat a pénztárnál találja, és kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet! További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Fizetési módok menüpontban található. További információ a Fintecture-ről: A Fintecture egy azonnali átutalásos fizetési megoldás, amelyet a Banque de France hagyott jóvá. A Fintecture segítségével közvetlenül biztonságos bankszámlájáról fizethet vásárlásaiért.: 1-Válassza ki bankját 2-Jelentkezzen be a szokásos banki adataival 3-Erősítse a tranzakciót 4-Erősítse meg a tranzakciót a mobiltelefonján 5-A fizetése megerősítésre került. A Fintecture-rel történő fizetés fő előnyei: Nincs korlátozva a vásárlásai összege, és a hitelkártya-limitjeit sem befolyásolja Nem kell megadnia IBAN-számát vagy hitelkártyaadatait A megrendelését azonnal feldolgozzuk (ellentétben a hagyományos banki átutalással).
A függőben lévő fizetésnek több oka is lehet, de a leggyakoribb az, amikor előrendelést ad le a weboldalon. Valóban, ahogy az „Előrendelés, mit jelent ez?” kérdésnél is kifejtettük, a foglaláskor terheljük meg az előrendelés összegét. Ez egyfajta termékfoglalás, mielőtt még újra raktáron lenne. Ez lehetővé teszi, hogy biztosítsa, hogy a terméke amint újra elérhetővé válik, megkapja. Egy másik lehetséges forgatókönyv: - Nem fejezte be a fizetést a használt fizetési móddal. Például lehetséges, hogy nem adta meg a 3DS biztonsági kódot. Ez az eset gyorsan elutasított fizetéssé válik. E-mailben értesítjük. (Lásd: Elutasított fizetés.)
Két lépésben erősítheti meg a fizetés elutasítását: A rendelés véglegesítése után azonnal átirányítjuk egy oldalra, amely értesíti az elutasításról: Automatikusan küldünk egy üzenetet az e-mail fiókjába, amely megerősíti, hogy a tranzakció hibás. Ez előrendelés esetén fordulhat elő. Kötelezettségvállalásainknak megfelelően csak a rendelés elkészítésekor szedünk be pénzt. Ezért az előkészítés során felvesszük a kapcsolatot a bankjával a kifizetés engedélyezése érdekében. Bizonyos esetekben a bankja megtagadhatja ezt az engedélyezést (nincs elegendő fedezet, túllépte a banki limitet, banki elutasítás stb.). Nyilvánvaló, hogy a helyzet Ön általi megoldása nélkül nem tudjuk teljesíteni a rendelést. Ezekben az esetekben a következőket javasoljuk: Azonosítsa az elutasítás okait. Találja meg a megfelelő megoldást az elutasítás okainak megoldására. Indítson újra egy új rendelést, figyelembe véve ezeket az okokat (3DS probléma, banki limit, elégtelen fedezet stb.). A fizetés elutasításának több oka is lehet. Megbeszéljük a leggyakoribb eseteket és azok megoldását. Bankkártyás és PayPal fizetések esetén: 3DS rendszer: A Casanoov minden tranzakcióját a 3DS rendszeren keresztül biztosítja. Ez a biztonsági rendszer bankonként eltérő lehet: megadandó ellenőrző kód, banki alkalmazás küld visszaigazoló kérelmet az adott fizetéshez stb. Hogyan lehet ezt megoldani? Újra kell elküldenie a megrendelést, és gondosan követnie kell a banko által megadott 3DS folyamatot, amelyre átirányítjuk. Online fizetési limit: Banka korlátozhatja az online vásárlási limitet (egy adott időszakra és/vagy egyetlen tranzakcióra vonatkozó maximumra). Néhány lehetséges forgatókönyv: Rövid időn belül több egymást követő vásárlást hajtott végre. Az összesített összeg meghaladja a vásárlási limitet. A véglegesíteni kívánt megrendelés meghaladja a limitet. Hogyan tudom ezt megoldani? Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával a fizetés elutasításának okainak megerősítése érdekében. Szükség esetén kérheti bankjától a limit emelését, vagy várhat néhány napot egy újabb megrendelés leadásával. Ezek a limitváltozások nem feltétlenül azonnaliak. Lehetősége van másik fizetési mód használatára is. Bankja megtagadja a tranzakció teljesítését: Kevés bizonyítékunk van a helyzet magyarázatára. Hogyan tudjuk ezt megoldani? Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával a fizetés elutasításának okainak megerősítése érdekében. Ezeket megadhatja nekünk, hogy a jövőben javíthassuk szolgáltatásainkat. Nincs elegendő fedezet: A megrendelés véglegesítésekor kérjük a bankját, hogy erősítse meg, be tudjuk-e szedni a megrendelés összegét. Az egyik lehetséges helyzet az, hogy a megrendelés leadásakor nincs elegendő fedezet. Ilyen esetekben a bankja megtagadja az engedélyezést. Hogyan tudom ezt megoldani? Ellenőrizze a tranzakcióhoz használt számlán lévő fedezetet. Szükség esetén vegye fel a kapcsolatot bankjával. Amint a bankja jóváhagyja, küldje el újra a megrendelést, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az egyenlege nem blokkolja újra a banki engedélyezést.
Online értékesítési oldalunkon kétféle motort kínálunk: tolókapukhoz és lengőkapukhoz. ● Kétféle tolókapu motor modell: RANGER C300 motor Maximális kapusúly: 300 kg Tápellátás: 230 V Tartozékok: - 2 db 4 gombos távirányító - Nejlon fogasléc (4 m – 12 db 33 cm-es) TANKER C600 motorizáció Maximális kapusúly: 600 kg Tápellátás: 230V Tartozékok: - 2 db 4 gombos távirányító - Nejlon fogasléc (4 m – 12 db 33 cm-es) - 2 db FOTOCELLA fotocella készlet - 1 db FLASH közlekedési lámpa ● Háromféle lengőkapu motor modell: RANGER B150 motor Maximális súly szárnyanként: 150 kg Maximális hosszúság szárnyanként: 2 méter Tápellátás: 24 V Tartozékok: - 2 db 4 gombos távirányító TANKER B250 motor Maximális súly szárnyanként: 300 kg Maximális hossz szárnyanként: 2,5 méter Tápellátás: 24 V Tartozékok: - 2 db 4 gombos távirányító - 2 db FOTOCELLA fotocella - 1 db FLASH jelzőlámpa Ezeket az információkat, beleértve a műszaki adatokat, a leírásokat és a hozzájuk tartozó összeszerelési utasításokat is, megtalálja az egyes terméklapokon.
Minden termékünk pontos méreteit közvetlenül a terméklapján találja. Ehhez keresse meg a kívánt modellt, és a terméklapjára jut: Ezután kattintson a „Műszaki rajz” fülre: A termék pontos méretei, valamint a szóban forgó termékre jellemző egyéb elemek itt találhatók. A „Műszaki jellemzők” gombra is kattinthat. A szóban forgó termék pontos méreteit az első helyen találja:
Annak érdekében, hogy termékei a lehető legjobban illeszkedjenek a tervezett beépítési helyre, minden lengőkapunk, kiskapunk és kerítésünk méretre vágható. Ez a testreszabási lehetőség azonban magasságban nem érhető el. Ez részben a profilozott függőleges oszlopoknak köszönhető, amelyeket nem lehet vágni, mivel ez veszélyeztetné a termék szerkezeti integritását. A termék átméretezéséhez egyszerűen vágja le a léceket és a vízszintes oszlopokat megfelelő berendezéssel (speciális alumínium tárcsával ellátott csiszológép, pengevédő stb.). A termék testreszabásával kapcsolatos utasításokat a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül kérheti. Fontos megjegyezni, hogy a termék testreszabása kizárólag az Ön felelőssége.
Minden egyes termékünk súlyát, beleértve az adott termékhez tartozó csomagok súlyát is, közvetlenül a terméklapon találja. Ehhez keresse meg a kívánt modellt, amely a terméklapra kerül. Ezután kattintson a „Műszaki rajz” fülre. A súly, valamint az adott termékre vonatkozó egyéb információk ott szerepelnek. A „Műszaki jellemzők” gombra is kattinthat. A terméket alkotó egyes csomagok pontos súlyát a szakasz alján találja.
Termékeink nyitási irányának megváltoztatása biztonsági előírásokhoz kötött. Azonban az egyes terméktípusoktól függően az alábbi nyitási lehetőségek állnak rendelkezésre: Minden egyes kapunk és kiskapu nyitási irányát közvetlenül a terméklapján megtalálja. Ehhez keresse meg a kívánt modellt, amely a terméklapjához jut: Ezután kattintson a „Műszaki rajz” fülre: A termék nyitási iránya, valamint az adott termékre jellemző egyéb elemek ott vannak feltüntetve.
Minden termékünkre 2 év kereskedelmi garancia vonatkozik.
Minden termékünket ipari méretekben gyártjuk, és készletként szállítjuk Önnek, hogy saját maga összeszerelhesse és telepíthesse. Ezért a Casanoov jelenleg nem kínál a szó szoros értelmében vett egyedi termékeket. Termékeinket azonban úgy terveztük, hogy mindegyik megfeleljen az Ön egyedi igényeinek. Valójában annak érdekében, hogy termékei a lehető legjobban illeszkedjenek a telepítésre szánt térhez, minden kapunk, zárószerkezetünk és kerítésünk előnye, hogy csak szélességben vághatók méretre. Ez a testreszabási lehetőség azonban magasságban nem érhető el. Ez főként a függőleges oszlopok profilozásának köszönhető, amelyeket nem lehet vágni, mivel ez veszélyeztetné a termék szerkezeti integritását. A Casanoov által jelenleg kínált magasságok: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm és 180 cm. A termék átméretezéséhez egyszerűen vágja le a léceket és a vízszintes oszlopokat megfelelő berendezéssel (speciális alumínium tárcsával ellátott csiszológép, pengevédő stb.).
Jelenleg a Casanoov csak antracit szürke (RAL 7016) színt kínál. A matt homokfúvott fehér szín hamarosan elérhető lesz egyes modelljeinken. A jövőben a Casanoov számos színt kínál majd. Pontosabban, jelenleg nem tudunk konkrét színt kínálni. Csak a weboldalon bemutatott termékek és színek vásárolhatók meg.
Minden termékünket készletként szállítjuk, amelyet Ön összeszerelhet. Termékeinket úgy terveztük és gyártottuk, hogy könnyen összeszerelhetők legyenek, biztosítva a kellemes vásárlói élményt. Világos telepítési utasításokat biztosítottunk, amelyeket letölthet. A kapu telepítéséhez szükséges összes tartozékot biztosítjuk, és a kapuinkban található összes funkció részletesen szerepel a termék műszaki adataiban és leírásában. Mindezeket az információkat minden terméklapunkon megtalálja a következő füleken: A "Műszaki adatok" fülön A "Műszaki rajz" fülön A "Szerelési utasítások" fülön Ha bármilyen kérdése van a telepítéssel kapcsolatban a termékek átvétele és összeszerelése után, bármikor kapcsolatba léphet velünk a Casanoov kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül.
Jelenleg termékeinket csak kiszállítással kínáljuk. Jelenleg nem kínálunk szerelési megoldást. Kapuink azonban könnyen összeszerelhetők és viszonylag gyorsan telepíthetők. A teljes termékösszeszerelési folyamat során segítséget nyújtunk Önnek, ezért az egyes terméklapjainkon található információk a következők: Jó tudni: Ügyfeleink időnként olyan kézművesekkel vagy vállalkozókkal veszik fel a kapcsolatot, akik a miénkhez hasonló termékek összeszerelésére és telepítésére szakosodtak. Így ellenőrizheti, hogy vannak-e az Ön régiójában olyan szakemberek, akik segíthetnek Önnek a projekt befejezésében és befejezésében. Mindezeket az információkat az egyes terméklapjainkon a következő különböző füleken találja: A "Műszaki adatok" fülön: A "Műszaki rajz" fülön: A "Szerelési utasítások" fülön:
Nem elérhető termék nem rendelhető. Ha azonban egy nem elérhető termék felkelti a figyelmét, értesítést kaphat, amikor újra elérhetővé válik. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket: Ehhez keresse meg a kívánt modellt; ezután a termékoldalára kerül: Ezután kattintson a termékoldal jobb alsó sarkában található „Értesítés” gombra: Egy bejelentkezési oldalra lesz átirányítva: Az értesítés megerősítéséhez be kell jelentkeznie Casanoov-fiókjába: ● Ha már van fiókja: adja meg a Casanoov-fiókjához használt e-mail-címét és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra. ● Ha új a Casanoovnál: Kattintson a „Regisztráció” gombra, majd hozza létre Casanoov-fiókját. Bejelentkezés vagy regisztráció után megnyílik ez az oldal, amely megerősíti az Önt érdeklő termékre vonatkozó értesítés létrehozását: Csak várnia kell, mi intézzük a többit, és értesítjük, amint újra elérhető lesz! Megjegyzés: Ha a termék már nem elérhető, amint tudomást szerzünk róla, értesítjük az akcióról.
A Casanoov kiemelten fontosnak tartja, hogy csak olyan termékeket kínáljon, amelyek raktáron vannak. A prioritási foglalási rendszer lehetővé teszi, hogy véglegesen előrendelje az Önt érdeklő termékeket a következő szállítmányhoz. Teljes átláthatóságot élvezhet ezen termékek várható szállítási idejével kapcsolatban. A gyakorlatban egyszerűen válassza ki az Önt érdeklő termékeket, és tegye őket a kosarába. Az előrendelés még soha nem volt ilyen egyszerű a Casanoovval. További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Előrendelhető termékek A Casanoov előrendeléséhez először keresse meg a kívánt modellt, majd a termékoldalára kerül: Ezután kattintson az „Előrendelés” gombra, amely minden termékoldalunkon elérhető és látható: Egy bejelentkezési oldalra átirányítjuk: Az előrendelési kérelem megerősítéséhez be kell jelentkeznie Casanoov-fiókjába: Ha már van fiókja: adja meg a Casanoov-fiókjához használt e-mail-címét és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra. Ha még nem regisztrált a Casanoovnál: Kattintson a „Regisztráció” gombra, majd hozza létre Casanoov fiókját. Bejelentkezés vagy regisztráció után véglegesítse előrendelését, és biztosítsa elsőbbségi foglalását a jövőbeni érkezésekhez. Az előrendelésről automatikusan visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek. Csak meg kell várnia, amíg a termék újra raktáron lesz, és megérkezik otthonába! (E-mailben értesítjük Önt!)
A Casanoov kizárólag az Ön igényeinek kielégítése céljából tervezi és alkotja meg termékeit. Hamarosan: Termékeink ezen állapota azt jelenti, hogy a készlethez való visszatérésük egy hozzávetőleges dátumhoz van kötve. Ez az információ a terméklapjainkon a rövid leírás alatt látható. Ebben az esetben, ha érdekli, használhatja az „Értesítés” funkciót, hogy értesítést kapjon, amikor a termék újra elérhető lesz. A folyamat követéséhez kérjük, tekintse meg GYIK-unkat a „Figyelmeztetés, hogyan csináljam?” részben. Saját sikerének áldozata: Minden esetben ezek olyan termékek, amelyek készlete elfogyott; a készleten nem lévő tételeket ezután „Nem elérhető”-ként jelöljük meg. Ez a termék megújításra kerül, de jelenleg nincs raktáron, és még nem tudunk visszaküldési dátumot megadni. A „Hamarosan” tételekkel kapcsolatos előző esetben is beállíthat egy értesítést, amely értesíti Önt, amikor újra elérhetővé válnak. Előfordulhat, hogy bizonyos termékek már nem felelnek meg a Casanoov közösség elvárásainak. Ilyen esetekben bizonyos termékek gyártását leállíthatjuk, hogy új, az Ön elvárásainak jobban megfelelő termékcsaládokat kínálhassunk. Bármikor kapcsolatba léphet velünk, hogy megtudja, megújítjuk-e ezt a terméket valamikor, és ha ez nem szerepel a tervben, hasonló termékekhez kínálhatunk különböző alternatívákat.